فوتبال مدرن

فوتبال مدرن

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ برای اخبار رسانی به شما عزیزان فوتبال دوست است و همچنین در میان این اخبار عکس ها وکلیپ هایی را برای سر گرمی شما آماده کرده ام.اسم من رضا وطرفدار تیم رئال مادرید هستم.

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 161
بازدید کل : 5809
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



آنلکا: تا پايان فصل در چلسي مي مانم


 

 

چند روز قبل نشریه تایمز از قول این مهاجم فرانسوی نوشت علی رغم اینکه دوست داشت بیش از یک قهرمانی با چلسی به دست بیاورد، دوران حضورش در استمفوردبریج به پایان رسیده است.

 

آنلکا در رقابت های این فصل فرصت چندانی را بازی در ترکیب چلسی پیدا نکرد و همین مسئله شایعه جدایی او از این باشگاه را تقویت کرد. حتتی اعلام شد باشگاه شانگهای شینهوا برای به خدمت گرفتن او پشنهادی قابل توجه ارائه داده است.با این وجود، آنلکا صحبت هایی که از قول او عنوان شده بود را رد کرد و اعلام کرد هنوز نمی داند در آینده چه رخ خواهد داد.

 

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" می خواهم صحبت هایی که از قول من در رسانه های انگلیسی مننتشر شده، رد کنم. من هیچ مصاحبه ای با این روزنامه ها نداشتم.من تا پایان فصل با چلسی قرارداد دارم و این فرصت را پیدا خواهم کرد که در بازی های زیادی حضور پیدا کنم."

 

این ملی پوش سابق فرانسوی در سال 2008 از بولتون به چلسی پیوست و در این فصل تنها در 6 دیدار از ابتدا به میدان رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: